lauantai 12. huhtikuuta 2014

I'm busybusybusybusy doing nothing at all!

Heippa!

Oon viettänyt vähän hiljaiseloa, kulunut viikko on nimittäin ollut taas aikamoista kilpajuoksua kelloa vastaan. Tänään käytiin siskon kanssa kapuassa kilpaa Malminkartanonhuipulle aka Jättärille. Kuvituksena toimiikin siskosten jalkarääkki sekä muita viime aikojen tapahtumia.
Nikemimmi ja uuden high heels-tennarit
Oon liittynyt harrastefudisporukkaan ja viime viikonloppuna pääsin pitkästä aikaa pelaamaan futsalia. Kun astuin sisään Espoossa sijaitsevalle hallille, jossa vietin käytännössä junnuvuoteni (itse pelaten ja myöhemmin sit valmentaen) tuli sellanen "Honey, I'm home" -fiilis. Se oli samanaikasesti outo mut kuitenkin tosi hyvä tunne :)

Pelaaminen itsessään ois voinut sujua vähän paremmin, mut uskon et tässä kevään ja kesän pelien tiimellyksessä löydän taas sen touchin. Onneks sitä pahinta futiskaipuuta saan ruokittua valmentamalla, tänäänkin oltiin tyttöjen kanssa pelaamassa. Ens kauden kuviot on vielä vähän epäselvät ja päätöksiä on tehtävä - jatkanko säbän parissa, palaanko takas juurilleni ja etsin itselleni futisjengin vai tyydynkö salimimmeilyyn. Tällä hetkellä kallistun vahvasti futness -linjalle (kyllä, keksin ton futiksen ja bodauksen eli "fitneksen" yhdistävän termin ihan itte! haha), mutta tosiaan, pläänit on vielä aika auki.

Kaikki riippuu oikeestaan siitä, miten muu elämä siinä ympärillä muotoutuu.

Jokin aika sitten Anna kirjoitteli blogissaan unelmista, tulevaisuudesta ja opiskelusta. Että kannattaako opiskella alaa, jonka opiskelukin maistuu puulta ja sydän sanoo ei? Mä tiesin jo ennen valmistumistani, että restonomin tutkinto ei riitä mulle, koska en oikeestaan koe matkailualaa omakseni. Oon kuitenkin sen verran jääräpää, etten halua jättää mitään kesken, joten kituuttelin koulun loppuun ja sain paperit ulos. Nyt oon hakenut yhteyshauissa taas kouluun ja pääsykokeet lähestyy! En kuitenkaan kadu, että kävin edellisen koulun loppuun, sillä tiedän saavani kursseja sen ansiosta hyväksiluetuksi ja näin lyhennettyä seuraavan tutkintoni kestoa. Ja sainhan mä koulusta niin mielettömän ihania ystäviä, joita en vaihtaisi pois mistään hinnasta! <3



Mutta niin siis, kuten sanottu, on mun tulevaisuuden kuviot toistaiseksi vielä vähän auki. Yks näistä mun kolmesta hakukohteesta ei sijaitse Helsingissä, joten ainakin osa-aikainen muutto pois pk-seudulta olisi edessä, mikäli siihen kouluun pääsen. Aika näyttää kuin käy, tässä vaiheessa voin vaan valmistautua pääsykokeisiin mahdollisimman hyvin ja tsempata itseni sisään. Pitäkää te muutkin peukut pystyssä! :)






Kelahan pelotteli opintotukimuutoksillaan mua ja montaa muuta toista tutkintoa havittelevaa. Muutos astuu voimaan elokuussa 2015 ja uudistuksen myötä opinto- ja asumistukea ei enää saa, jos opiskelijalla on jo ennestään saman tasoinen koulutus. Eli käytännössä nyt on pakko päästä sisään, jos halajaa valtiolta tukea edes ekalle vuodelle. Mun kunnianhimoisena suunnitelmana olis suorittaa tutkinto reilussa parissa vuodessa, joten joutuisin sit vaan sen toisen vuoden sinnittelemään ja elämään poikkiksen sponsoroimana! Noeiiii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti