sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Varaslähtö kesään

Kun Suomen ihana kevät väistyi ja sateet ja rakeet tuli ilahduttamaan, oli aika ottaa varaslähtö kesään. Mun vauvasisko pääsee ylioppilaaks kuun lopulla ja niimpä lähdettiin koko perheen voimin relaamaan ja hankkimaan kiva rusketus juhlia varten Kyproksen aurinkoon. Tää onkin meidän perheessä jo traditio, sillä lomailtiin myös aikoinaan ennen mun yo-juhlia etelän auringon alla.

Viime viikot on mulla ollut tosi pätkäviikkoja treenien (ja valitettavasti myös ruokavalion) suhteen. Ensin oli pääsiäinen eli pitkä viikonloppu mun poikaystävän vanhemmilla sisältäen herkkuja ja pelkkää aerobista treeniä. Vai lasketaanko puiden kaataminen ja tukkien kanniskelu lihaskuntotreeniksi? :D

Sit tuli salibandykauden päätösristeily eli alkoholia, herkkuja, burgereita ja 1 aamuaerobinen. Toki käveltiin Tukholmassa ihan hirveesti ristiin rastiin, kun jäätiin poikaystävän kanssa sinne yhdeks yöks kun muut risteili alkoholin huuruisesti takas Helsinkiin.

No sit olikin jo vappupäivä ja aivan superi kotibrunssi kavereitten kesken. Tarjolla oli: kanahalloumisalaattia, fetapinaattipiirakkaa, karjalanpiirakoita ja munavoita, croisantteja, tuc-keksejä, hedelmäsalaattia, dippivihanneksia, cup cakeseja ja munkkeja. Oli ihan älyttömän hyvää ja oli hyvä fiilis, kun ei ollut darraa häiritsemässä. Vietin nimittäin edellisen illan valmentamassa eli mun vappuun ei kuulunut tippaakaan alkoholia :) Oon muutenkin miettinyt mun kantaa alkoholiin, siitä lisää ens kerralla!

Mutta tosiaan, vappu oli ja meni ja perjantaina lennettiinkin tänne Kyprokselle. Eilinen meni paikkoihin tutustuessa ja altaalla makoillen. Tänään otettiin siskon kanssa sporttimood päälle ja alotettiin aamu 50min lenkillä ja puolen tunnin Flow-jumpalla, joka oli sekoitus joogaa ja core-treeniä. Huomenna raahataan äitikin mukaan!

Täällä on tosi kivasti erilaisia urheiluaktiviteetteja: löytyy jo testatun Flown lisäksi vesijumppaa, kuntopiiriä, crosstrainingiä (mielenkiinnolla odotan miten se on järjestetty?), beach volleytä, aerobiciä ja jotain "pool fun"ia. Salikin hotellin alueelta löytyy, joten sporttiloma on taattu :)

Nyt jatkan lomailua, aurinkoisia ajatuksia koto-Suomeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti